Često postavljana pitanja(FAQ)

Da li treba da stavim kremu za sunčanje pre ili posle tretmana?

Uvek posle vaše tretmanske kreme ili samo ako krema sadrži aktivne sastojke i takođe deluje kao krema za tretman.

Kojim redosledom treba da koristim proizvode za svakodnevnu negu?

Kao opšte pravilo redosled bi bio: demailing, tonik, serum i na kraju dnevna krema.

Koliko često mogu da koristim masku?

Masku možete nanositi jedan do tri puta nedeljno. Mnogi od naših su kremaste teksture koja vam omogućava da ih nanesete noću i spavate sa njima, a da ih ni ne primećujete.

Od kog starosnog doba mogu da počnem da koristim kreme?

Od 25. godine obnavljanje ćelija počinje da se usporava i tada možemo da cenimo prve, iako suptilne, znake starosti. Savetujemo vam da počnete da brinete o sebi, uvek radite piling na nedelju dana i hidratizujete kožu ujutru i uveče.

Mogu li da koristim Maystar kozmetiku u kombinaciji sa drugim brendovima?

Korišćenje proizvoda iste linije garantuje da ćete svojoj koži doprineti istim aktivnim sastojcima, što maksimizuje efekat, međutim, naravno možete ih kombinovati sa drugim proizvodima.

Da li trudnice mogu da koriste Maystar kozmetiku?

Da, u normalnim uslovima, međutim, ako sumnjate, preporučujemo da se konsultujete sa svojim lekarom.

Da li Maystar testira proizvode na životinjama?

U Maystaru nikada ne testiramo naše proizvode na životinjama, osim toga, takođe zahtevamo da kompanije sa kojima sarađujemo slede istu proceduru.

Da li Maystar kozmetika sadri parabene?

Ne. Nijedan od kozmetičkih proizvoda koje je formulisao Maystar ne sadrži parabene.

Da li su Maystar proizvodi prošli dermatološku kontrolu?

Da, svi naši proizvodi podležu dermatološkoj kontroli, pripremljenoj od strane eksterne laboratorije, što garantuje njihovu efikasnost.

Ko je Maystar?

Maystar je renomirani proizvođač luksuzne kozmetike sa više od 35 godina u profesionalnom sektoru, koji predstavlja širok spektar proizvoda dizajniranih da obezbede rešenja za različite potrebe nege kože.

Zahvaljujući istraživačkom radu Maystar Lab-a, iskustvu i znanju našeg tima profesionalaca, kreirali smo proizvode koji brinu o vašoj koži kako bi bila zdrava i lepa.

Šta ako mi je stigao prilikom transporata oštećen proizvod?

Morate nas obavestiti slanjem e-maila na prodaja.maystar@gmail.com sa obaveštenjem o broju porudžbine i opisom oštećenja i fotografijom.

Zašto još uvek nisam dobio porudžbinu, a datum isporuke je uveliko prošao?

Rokovi isporuke mogu varirati u zavisnosti od destinacije. Možete proveriti datume isporuke svake porudžbine u odeljku istorije i detaljima porudžbina (zahteva se prijavljivanje). Za više sigurnosti, pošaljite nam e-mail na: prodaja.maystar@gmail.com

Kako mogu da proverim status porudžbine?

Ako želite da pogledate status svoje porudžbine morate se prijaviti sa svojim korisnićkim imenom i lozinkom da biste ušli u odeljak istorije i zatim zatražili detalje.

Koliko vremena je potrebno da mi proizvod stigne na adresu?

Kupljeni proizvodi će biti isporučeni u roku od 24/48 sati (radnim danima), u svakom slučaju se utvrđuje maksimalni rok od 7/10 dana u zavisnosti od destinacije.

Koliko košta dostava?

Kupac plaća dostavu po redovnom cenovniku kurirskih službi PostExpress ili Bex Express. Za poručivanje dva ili više proizvoda dostava se ne naplaćuje.

Kako da napravim porudžbinu?

Nakon što izaberete željeni proizvod, kliknite na dugme „Dodaj u korpu“, zatim izaberite „Nastavi sa kupovinom“ da biste nastavili sa kupovinom ili „plati“ da biste otišli ​​na modnu pistu za plaćanje i formalizovali porudžbinu popunjavanjem traženih podataka.

U slučaju da gore navedeni odgovori nisu pomogli, slobodno
nas kontaktirajte.
Maestro
Mastercard
Visa
Dina
American Express
Banca Intesa
Verifed by Visa
Mastercard Secure Code